A Pa-Comp Kft. az év első felében megkezdte vállalati és termékarculatának fejlesztését és az ezzel járó átalakítási feladatokat. A Pa-Comp célja azt, hogy 2018. decemberéig minden fontos arculatváltással kapcsolatos feladatot lezárjanak. Így 2019. évtől egységes arculati rendszerrel lesz jelen a vállalat a valós és a virtuális térben egyaránt: az üzletek polcain a termékcsomagolások, a dolgozók névjegyei, a webhopok kínálói és az on-line, offline hirdetésekben épp úgy, mint magában, a vállalat on-line portfóliójában. A fejlesztések alapvető célkitűzése a brandépítésben az, hogy a Pa-Comp évtizedes termékfejlesztési innovációit, a minőség iránti rendületlen elkötelezettségét és a vevőközpontúságot a vállalat vizuális kultúrájában, eszközeiben is megtestesítse.A Pa-Comp Kft. hazai designügynökséget választott partnerül, a fejlesztéseket a Brandcontrol Kft. csapata készítette. Íme egy két ízelítő példa:
Ilyen volt, ilyen lett: